رستاق نیوز - در دیدار اعضای موسسه فرهنگی و اجتماعی اسفنجرد با فرماندار اشکذر، پروانه آغاز فعالیت دو ساله این موسسه مردم نهاد توسط "هادی هادی نسب" به مدیر عامل این موسسه اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار اشکذر در این دیدار بر همگرایی و همدلی اعضای این موسسه در زمینه فعالیت های اجرایی تاکید کرد و گفت: موسسه فرهنگی و اجتماعی اسفنجرد می تواند با بهر گیری از مشارکت های سازنده و تاثیر گذار مردمی زمینه را برای ایجاد همفکری و هم افزایی در کمیت و کیفیت امورات اجتماع محور در منطقه رستاق فراهم کند.

هادی هادی نسب اظهار داشت: فعالیت موسسه اسفنجرد می تواند تاثیر بسیار قابل توجه و مثبتی در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه رستاق داشته باشد.  

وی خاطر نشان کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه های مختلف پتانسیل‌های زیادی را برای رفع چالش های منطقه دارند که تسهیل شرایط فعالیت و اعتماد به آن‌ها می تواند زمینه تحقق انجام کارهای موثر و با ارزش را برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

در این جلسه مدیرعامل موسسه فرهنگی و اجتماعی اسفنجرد با معرفی حوزه فعالیت های این موسسه در رستاق، خواستار ارائه راهکار و حمایت لازم از سوی نماینده عالی دولت در شهرستان شد.

محمدرضا قانع عزآبادی به اقدامات انجام شده توسط این موسسه در دو ماه گذشته پرداخت و گفت: طراحی وب سایت رستاق نیوز، تشکیل صندوق قرض الحسنه، بستر سازی برای عضو گیری اینترنتی شهروندان، تشکیل کانال تلگرامی بزرگ ترین اجتماع شهروندان رستاق و تشکیل کارگروه های تخصصی موسسه برای آغاز کار از جمله مهمترین این اقدامات بوده است.

در پایان پروانه آغاز فعالیت دو ساله موسسه اسفنجرد توسط فرماندار اشکذر به مدیرعامل این موسسه اهداء شد.