رستاق نیوز- فرماندار اشکذر گفت: روزانه 4 هزار ماسک در قالب یک واحد تولیدی و سه کارگاه در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش رستاق نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر گفت: روزانه ۴ هزار ماسک در  قالب یک واحد تولیدی و سه کارگاه در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

هادی هادی نسب در جریان بازید از سه کارگاه تولید ماسک در اشکذر، صدرآباد و ابراهیم آباد رستاق اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت آرمان سلولز یزد پارچه‌های مورد نیاز تهیه ماسک در اختیار این کارگاه‌ها گذاشته شده که بیش از ۵۰ نفر از خواهران بسیجیان شهرستان در قالب قرارگاه جهادی پای کار هستند.

وی ادامه داد: این طرح از سه روز گذشته شروع شده و خواهران بسیجی در بخش‌های برشکاری، اتوکاری، دوخت و دوز و بسته بندی ماسک در محیطی کاملا ضد عفونی شده و تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حال فعالیت هستند.

فرماندار اشکذر گفت: خواهران بسیجی شهرستان نیز در حمایت و پشتیبانی از مدافعان سلامت به صورت خودجوش و با روحیه جهادی فعالیت می کنند که بیانگر موج زدن شور انقلابی در میان مردمی است که مثل همیشه آماده همکاری و فداکاری هستند و ان‌شاءالله با همدلی مردم، از مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به سلامت خواهیم گذشت.

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری اشکذر