رستاق نیوز - رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر از تلاش های رستاق نیوز برای معرفی جاذبه ها و بناهای تاریخی فرهنگی رستاق قدردانی کرد .

محمود ادیبان رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر درپیامی از تلاش های رستاق نیوز برای معرفی جاذبه ها و بناهای تاریخی فرهنگی رستاق قدردانی کرد . ادیبان در پیام خود چنین آورده است :

جناب آقای محمد رضا قانع عزآبادی
مدیر محترم سایت وزین رستاق نیوز
با سلام و صلوات بر محمد و آل طاهریش
نیک مستحضرید امروزه کلیه مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، عمرانی و سیاسی می بایست بر بستر فرهنگ و اندیشه مردم آن سرزمین استوار گردد . به عنوان نمونه تمام کارهای عمرانی در جوامع پیشرفته ودر حال توسعه با پیوست های فرهنگی و زیست محیطی ارائه می گردد . و اگر چنانچه در آن پروژه مسائل فرهنگی و ریسیت محیطی دیده نشود آن پروژه لغو می گردد.
اینجانبب دست وبازوی شما را به گرمی می شفارم که با راه اندازی سایت وزین رستاق نیوز درصدد معرفی جاذبه ها و بناهای تاریخی فرهنگی روستاهای رستاق شهرستان اشکذر برآمدید و با خلاقیت ، درایت و تجربه منحصرد به فرد خود نسبت به آگاه کردن مردم سرزمین خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید .
همت والایی جنابعالی ستودنی است زیرا عقیده دارم کارهای بزرگ فرهنگی ، مردان بزرگ فرهنگی می خواهد که الحق و انصاف شما شایسته آن هستید .
ارادتمند شما
محمود ادیبان